27 februari. Veckans enda lediga dag

27.02.2014 22:18

Denna lediga dag startade jag med lite sovmorgon, jaja sov gjorde jag inte men jag kunde ligga kvar i sängen och ta det lugnt. Nu när vi bara har en hund hemma, så slipper jag upp rasta hund på morgonen.

Efter en lugn frukost, blev det en runda på närshopen Väla. Var även på Grizzly och tittade på "tygbur" men jag tyckte de var lite dyra där. Så om det finns någon som vill bli av med en "tygbur" som passar till en Kelpie, så köper jag den gärna.

Lite shopping blev det, en taklampa till Max(det var ett väldigt tjatade i gårkväll att ha inte såg något på sitt rum. Han verkade tycka om den, och den är har redan kommit upp, ibland jobbar Anders fort.

Det blev även nya vårgardinger till vardagsrummet, får se om jag kan få upp dem i helgen, jobbar ju hela helgen.

12.45 var det dax för IUP samtal med Wilma, det sista i grundskolan. Som vanligt sköter hon sig jätte bra, fick beröm för hon tagit steget att vara med aktiv på lektionerna. Hennes lärare tycker det skall bli så jobbigt och tråkigt att Wilma försvinner till Gymnasiet. 

Sedan hade jag lovat Wilma och Max, lunch på Väla. Det blev Sushi för mig och Wilma och hamburgare för Max.

Hem om, innan det var dax för ett besök på Strömbergs för att bunkar upp köket på klubben. Det blev även en runda på Citygross, lite fika till kvälllen skulle inhandlas.

Tack Bettan och Gina för hjälpen att bära in allt i förrådet.

Det blev en super trevlig kväll med träning, mat och en massa snack.

Aron var som vanligt taggad för att träna, men det gäller för mig att alltid har ljuset i ansiktet, annars vill han inte riktigt.

Dagen har som vanligt nu för tiden, varit fyllt med info från valplådan.

 

Det var allt för i dag